Wednesday, April 16, 2008

Selamat Tinggal SK Pulau Kerengga

Assalamualaikum wrm.wbrkt..
Berat sungguh hati ini menerima arahan pertukaran ini.... Terasa hidup ini begitu sebati dengan sekolah ini.... Sungguh!!!! Aku amat sayangkan sekolah ini....Aku sayangkan makmal komputer ini.... Aku sayangkan tugas-tugasku di sini.... Penyelaras ICT.... SU jadual Waktu... SU Kurikulum.... SU Peperiksaan... Pengalaman itu sangat berharga... Di sini ku peroleh kemurahan rezekiMU Allah... Di sini rezeki Anugerah Perkhidmatan Cemerlang ku peroleh... Di sini aku diizinkan lulus PTK Aras IV sebanyak 2 kali ketika DGA29 dan DGa32.... Alhamdullilah syukur Ya Allah.... Kau tambah lagi rezekiku dengan menaikkan pangkat secara Time-based ke DGA32 pula Ya Allah... Murahnya rezekiMU kepadaku Ya Allah.... Aku berterima kasih kepadaMU ya Allah.... Ya Allah...Di sini kau pertemukan aku dengan ibu yang baik... Mama... ' anakmu ini tidak suka meninggalkanmu, mama.... tapi mama pernah berkata...pergilah Man... nanti kalau ditolak, apa pula kata orang....' maka izinkanlah aku pergi, mama.... Sahabat-sahabatku... kak mah... Terima kasih kerana sudi menjadi kakak yang selalu mendengar celotehku... Zana.. Terima kasih kerana sudi menerima tugas-tugas yang kutinggalkan... Jaga mama baik-baik ya na... Noni... Terimakasih kerana dalam keseriusanmu, selalu ringan tulang membantu ku... kesungguhanmu untuk membantu anakku Aimi dulu, sungguh ku terharu..... Sala..Terima kasih kerana sudi berbalah denganku.... K Wan... terima kasih dan maaf banyak-banyak kerana telah banyak menyusahkan k wan dengan anakku si Aimi tu... Mie kerani... Mung tahu mie... Mungla kerani terbaik yang pernah aku jumpa.... K dah , yani, azliza, majdiah,norhilal, mazlina, som, da,jiha... Maafkan saya etek ye... Sesungguhnya SKPK takkan ku terlupakan............. Selamat tinggal semua..........

No comments: